סכין רחבה לקיצוץ בשר

סכין שף (גיוטו) ניאיגטה 240מ"מ SLD WH

כל מי שמכין מאכלים שונים במטבח הביתי או במסעדה, מודע לקושי של חיתוך הבשר באופן נאה כך שיהיו פרוסות או קוביות יפות, על פי אופן ההכה בתפריט הספציפי.

שימוש בסכין ייעודי לבשר

הדרך להצלחתו של המתכון היא באמצעות שימוש בסכין אשר יוצרה במטרה לחתוך בשר. כאשר מדובר בנתחים גדולים יש צורך באופציה של סכין רחבה לקיצוץ בשר. באמצעותה אפשר לעבור על כל הנתח המשובח ולחתוך אותו לאורכו. לאחר מכן במידת הצורך מוסיפים לכך גם חיתוך של כל פרוסה וזו עבודה הדרך להצלחתו של המתכון היא באמצעות שימוש בסכין אשר יוצרה במטרה לחתוך בשר. כאשר מדובר בנתחים גדולים יש צורך באופציה של סכין רחבה לקיצוץ בשר. באמצעותה אפשר לעבור על כל הנתח המשובח ולחתוך אותו לאורכו. לאחר מכן במידת הצורך מוסיפים לכך גם חיתוך של כל פרוסה וזו עבודה קלה ופשוטה מאד כאשר משתמשים בסכין שהוא מקצועי. השף או בני הבית מסוגלים לבצע את הפעולות הנדרשות לאור המיומנות שלהם שהתפתחה עם הזמן שבו הם משתמשים בסכין זו.

הייחוד של סכין בשר

סכין רחבה לקיצוץ בשר מיוצרת מפלדה ייחודית תוך ביצוע השחזה דו צדדית. בדרך זו שני הצדדים של הלהב הם פעילים במידה שווה ולכל אחד מהם יש חלק בביצוע החיתוך. כאשר הבשר הוא מעט קפוא הפעולה היא קשה הרבה יותר ולכן כאשר בוחרים לבצע זאת באמצעות סכין ייעודית ומקצועית המשימה הופכת להיות קלילה ומתבצעת במהירות וביעילות. העובדה שלסכין יש גימור חלק מקלה על העבודה ויוצרת תוצאה מושלמת של פרוסות בשר חלקות ללא שינויים במרקם, או חלקים אשר לא יוצאים ישרים.

העובדה שבתהליך הייצור של סכין רחבה לקיצוץ בשר משתמשים בחומר יוצא דופן כמו פלדת פחמן קשה, מייצרים זאת בעבודת יד בכמות קטנה יחסית מובילה לתוצאה שהיא לא פחות ממושלמת. בכל סכין יש ידית עץ ארגונומית שנוח מאד לאחוז אותה ולכן היא יוצרת עבודה נוחה ביותר.

דבר זה מקל על הבשלנים בבית שיש להם לחתוך כמויות של בשר במיוחד לקראת הכנת ארוחה גדולה בסופי שבוע או בחגים. השפים אשר חותכים בשר בכל יום עבור המנות השונות בתפריט שלהם, מוודאים שבכל פעם שיש להם צורך בחיתוך בשר הם בוחרים באפשרות של סכין רחבה לקיצוץ בשר ואז קל להם לבצע את המשימה והתוצאה המקצועית חשובה להם מאד.

מנות בשר לאורחים

כל אורח הן בבית והן במסעדה, אוכל בשלב ראשון עם העיניים ורק בשלב שני הוא משתמש בסכין ובמזלג כדי לטעום את המטעמים הנפלאים. לכן קיימת חשיבות רבה לנראותם של המאכלים המוגשים על הצלחת וכאשר מדובר בפרוסות נאות של בשר, בעלות מרקם יפהפה ואחיד, הדבר יוצר רושםחיובי רב על כל סועד. מכאן ברור לו שנעשה שימוש בסכין רחבה לקיצוץ בשר אשר הובילה למנת הבשר המצוינת שהוגשה לו.

אם אתם מעוניינים להצטרף לבני הבית ולשפים שהבינו שמקצועיות היא מילת המפתח ורכשו סכין מקצועית עבור חיתוך בשר, אתם מוזמנים לראות כאן באתר את שפע האפשרויות ולבחור את הסכין עבור הבשר.

כתיבת תגובה

צ'ט עם בן אדם